תפריט סגור

אז למה לעשות מחקר שוק בכלל?​

אז למה לעשות מחקר שוק בכלל? מידע מדויק על לקוחות ומתחרים הוא צעד ראשון וקריטי בפיתוח תוכנית שיווק. גם מותגים ועסקים קטנים כבר הבינו שהם צריכים לדעת הרבה יותר על הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, על השוק בו הם פועלים ועל המתחרים העיקריים שלהם. לכן כאשר אתם משווקים מוצר כלשהו…

5 כלי מחקר מעולים לסטארטאפים

5 כלי מחקר מעולים לסטארטאפים האם יש שוק אמיתי עבור המוצר או השירות שלי? אם כן, כמה גדול הצורך? האם לקוחות יקנו את מה שאני מתכוון להציע? יזמים מתמודדים עם שאלות קריטיות אלה כל יום. הנה כמה כלים שיעזרו לכם להתחיל לבדוק את ההיתכנות של הרעיון שלכם: אז…